Βιβλίο του Ralph Lauren αφιερωμένο στο polo shirt

Αν και κατά την έναρξη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς του πωλούσε γραβάτες, με τα χρόνια το brand Ralph Lauren και το μπλουζάκι πόλο – polo shirt έγιναν σχεδόν συνώνυμα στην αμερικανική κουλτούρα.

Τώρα η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη τιμά το σήμα κατατεθέν προϊόν σε βιβλίο που εκδόθηκε από τον Rizzoli International.

«Το μπλουζάκι πόλο είναι για τον Ραλφ Λόρεν ό,τι είναι ο Μίκυ Μάους για τη Ντίσνεϊ ή το Άγαλμα της Ελευθερίας για τη Νέα Υόρκη» αναφέρεται στην αρχή του βιβλίου το βιβλίο. «Είναι το σύμβολο της εταιρείας που δημιούργησε ο Ralph Lauren πριν από πέντε δεκαετίες, ένα σύμβολο που φέρνει στο νου όχι μόνο έναν πολυτελή τρόπο ζωής, αλλά και μια κομψή καθημερινότητα και ευκολία που έχει γίνει ο ακρογωνιαίος λίθος του ίδιου του αμερικανικού στυλ».

Το βιβλίο 544 σελίδων με σκληρό εξώφυλλο περιλαμβάνει πρόλογο του Ραλφ Λόρεν καθώς και του δημιουργού ντοκιμαντέρ Κεν Μπερνς και στη συνέχεια του Ντέιβιντ Λόρεν, αντιπροέδρου του Ralph Lauren Corp. και γιο του σχεδιαστή.

«Ήθελα η μπλούζα να γίνει μέρος της ζωής αυτού που τη φορούσε» γράφει ο Ραλφ Λόρεν. «Ποτέ δεν ήξερα ότι μετά από 50 χρόνια θα γινόταν μια τόσο προσωπική εικόνα σε όλο τον κόσμο. Αυτό που κάνω πάντα προέρχεται από τον τρόπο που ζουν οι άνθρωποι. Είναι ειλικρινές και από καρδιάς και ελπίζω ότι αυτό αγγίζει την πολυμορφία των ανθρώπων που φορούν το Polo μου και όλα τα ρούχα μου».

Το βιβλίο το οποίο περιλαμβάνει 400 έγχρωμες φωτογραφίες, εξυμνεί το πόλο με την πάροδο των ετών μέσω της χρήσης ιστορικών εικόνων και προσωπικών ιστοριών διασημοτήτων, πολιτικών, προέδρων, μελών βασιλικών οικογενειών, αθλητών και καθημερινών ανθρώπων.

Από τους προέδρους των ΗΠΑ, Τζορτζ Μπους και Μπαράκ Ομπάμα έως τον Πωλ Νιούμαν, τον Κάνιε Γουέστ, τον Σον Κομπς και την Τζίτζι Χαντίντ, όλοι έχουν εμφανιστεί με το εμβληματικό πόλο του brand. Υπάρχουν ένα κεφάλαιο για το ίδιο το λογότυπο Polo Pony, ένα σύμβολο που δημιούργησε η εταιρεία το 1972 και ενότητες για το κλασικό λευκό πόλο, το φθαρμένο πόλο, το Earth Polo, το βιώσιμο προϊόν της εταιρείας, καθώς και την εμφάνισή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες, US Open και Wimbledon.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

(Visited 2 times, 1 visits today)
Please follow and like us:
0Shares
Scroll to top